מערכת סינון אוויר לממ"ד

בכל בית פרטי או מבנה מוסדי הנבנה בישראל, נדרשת בנייתו של מרחב מוגן כחלק מתוכנית המבנה. מטרת המרחב המוגן לשמש בשעת חירום מפני אסונות טבע, התקפות טילים או חשיפה לנשק אטומי, ביולוגי או כימי.

לפני כעשר שנים, הוציא פיקוד העורף תקנות מחמירות חדשות לגבי הדרישות במרחבים המוגנים וכעת יש להתקין במרחבים החדשים מערכת סינון אוויר לממ"ד כתנאי מקדים לקבלת טופס 4 בכל מבנה בישראל.

מדוע נדרשת מערכת לסינון האוויר במרחב המוגן?

על מנת לספק הגנה מרבית, על הממ"ד להיות אטום לחלוטין. עם זאת, הדבר גורר אחריו בעייתיות. אוויר חדש אינו נכנס אל החדר ולאחר שהייה ממושכת עשויים בני המשפחה להשתמש בכל אספקת החמצן הנמצאת באוויר ולא יתאפשר עוד שימוש במרחב המוגן.

על מנת להבטיח שימוש בממ"ד בבטחה ללא כל הגבלת זמן, התקנת מערכת סינון אוויר לממ"ד תדאג לאוורר את החדר, להוציא CO2, להכניס חמצן ולסנן את האוויר באופן קבוע על מנת להבטיח כי אוויר החדר בטוח לנשימה.

סוגי הפתרונות לסינון האוויר השונים לכל סוגי המרחבים המוגנים

אר סיסטם מספקים מערכות לסינון האוויר למגוון של צרכים וסוגי מרחבים. באופן גורף, ניתן לחלק את סוגי מערכות סינון האוויר לשניים:

מערכות סינון מוסדיות

משמשות למרחבים מוגנים מוסדיים כמו משרדים, מוסדות חינוך, בתי חולים וכו'. מערכות אלו אמנם מאסיביות בהרבה אך אין צורך בתשתית חשמל תלת פזית אלא ניתן להתקין את המערכות על בסיס תשתית חשמל חד פזית עם שקע רגיל. רכיבי המערכת ימוקמו במרחב עצמו ומחוץ לו ושסתומים המווסתים את האוויר היוצא מהממ"ד ונכנס לממ"ד בצורה מבוקרת.

מערכות סינון ביתיות

משמשות למרחבים ביתיים מוגנים – הממ"דים – לרוב הינן קטנות יותר ודורשות הספק פחות גבוה ונדרשת אך ורק כניסת חשמל סטנדרטית. כמו כן, יש לבצע בדיקת אטימות על ידי מומחים.

מדוע מערכות הסינון חשובות כל כך?

אנשים רבים מתקשים לחבוש לאורך זמן את מסיכת האב"כ – ילדים, בעלי צרכים מיוחדים, הסובלים מקשיי נשימה ובעלי בעיות בריאות אחרות. מה גם שמסנן האב"כ מוגבל בפתרון שהוא מספק ובסופו של דבר גורמת המסכה לתחושת מחנק ומגבילה את הפעילות המתאפשרת עמה כמו לבצע פעילות הדורשת טווח ראייה רחב, שתייה ואכילה, תנועה חופשית בתוך המרחב, קריאה בנוחות, לחבק את הילדים המפחדים במגע ישיר וכו'. עם מערכת סינון אוויר לממ"ד ניתן ליהנות מאוויר נקי לזמן רב ובנוחות מקסימלית.

אר סיסטם מציעים מגוון פתרונות למרחבים המוגנים

בכל שנות פעילותנו, סיפקנו שירות ייצור, אספקה והתקנה של ציודים למרחבים מוגנים ללקוחות רבים. חברתנו מוכרת על ידי מכון התקנים ועל ידי פיקוד העורף ומספקת שירות לבעלי בתים פרטיים, קבלנים, אדריכלים וללקוחות מוסדיים כאחד.

הידע המקצועי הרב שצברנו בכל שנות פעילותנו מאפשר לנו לספק לך את הציוד המתקדם והחדשני ביותר תוך שימוש בחומרים איכותיים ולבצע התקנות ובדיקת אטימות למרחבים המוגנים ברמה הגבוהה ביותר שניתן להשיג.

לאספקת שירות ייעוץ והתקנה של מערכות סינון אוויר לממד"ים מאת אנשי המקצוע שלנו – או לקבלת לפרטים נוספים על מגוון השירותים המתקדמים של אר סיסטם, נציגינו ממתינים לפנייתך כעת – ונשמח לעמוד לרשותך.

WhatsApp chat

לקבלת יעוץ חינם מנציג שלנו השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

Love-Mail.png

רוצה הצעת מחיר?

מלא את מספר הטלפון ונחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן